Geen producten in uw winkelmandje

Beelen digitaal

Beelen beschikt over een klant Applicatie en een klantportaal, welke bestaan uit een reeks van nuttige functies:

- Real-time inzage van afvalrapportages
- Real-time productoverzicht
- Online aanvragen van ledigingen en bestellingen
- Direct persoonlijk contact met onze serviccedesk

De Beelen- App
Beelen heeft een bestel-app ontwikkeld voor zijn/haar klanten. Dit gaat middels een zogenaamde fingerprint of een inlogcode, dit is dezelfde fingerprint/code als die van de Klanten Web-portal. Deze tool is juist gecreëerd om fouten te voorkomen en de bestellingen zo flexibel mogelijk te laten verlopen.

Middels de locatievoorziening gecombineerd met rechtenstructuur herkent ons systeem de werken die vrijgegeven zijn voor de gebruiker op de desbetreffende locatie.


afbeelding3.png

De klanten- portal
Beelen heeft nu ook een online klantenportal. Het klantenportal biedt de mogelijkheid rapporten op te vragen en uit te draaien van de afvalscheidingspercentages per standplaats, vestiging, voor de gehele organisatie. In overleg met de klant worden gebruikers toegekend die tot een bepaald niveau deze gegevens real-time kunnen raadplegen en documenteren. U als klant houdt dus de volledige regie over wie wat kan en mag zien binnen uw organisatie. Als er door een aangewezen gebruiker ingelogd wordt herkent ons systeem de rechtenstructuur en geeft de bijhorende informatie weer.
afbeelding1.png

Van order naar cash
Beelen heeft als enige in de afvalbranche al enige tijd de logistieke afvalprocessen en administratieve processen volledig geautomatiseerd én gedigitaliseerd. Beelen heeft een flinke digitaliseringsslag gemaakt met als voordeel dat we met één systeem in één keer onze complete afvalautomatisering op orde hebben. Elke euro omzet die de Beelen bedrijven voor u doet, brengt een minimale uitstoot van 134,6 gram CO2 met zich mee.

Efficiëntievoordelen zitten onder meer in op elkaar kunnen aansluiten van processen. We kunnen bijvoorbeeld direct koppelen met onze bestaande boordcomputers met als belangrijke pre dat alle data real time wordt uitgewisseld. Zo rijden onze vrachtauto’s met de digitale begeleidingsbrief papierloos. Men kan bijvoorbeeld met de Weeg-app onbemand wegen vanuit de cabine; Het gewicht wordt automatisch doorgeschoten in ons systeem en is daarmee direct beschikbaar om digitaal te factureren. Het tussenliggende traject van order naar cash verloopt dus echt volledig geautomatiseerd én gedigitaliseerd en op deze manier kunnen wij foutloos en vele malen efficiënter werken en kunnen wij de klant real time inzicht geven.