Beelen komt met nieuwe functionaliteiten binnen App

Beelen komt met nieuwe functionaliteiten binnen App

Beelen komt met nieuwe functionaliteiten binnen App

Afgelopen maanden hebben wij enthousiast gewerkt aan nieuwe functionaliteiten binnen het klantportaal/de applicatie. Sinds 11 juni 2020 is de app geupdatet waardoor alles nu nog overzichtelijker en gebruiksvriendelijker is geworden.

Bij Beelen zijn onze relaties belangrijk. Wij streven elke dag naar een goede, duurzame en efficiënte samenwerking. Buiten onze dienstverlening en klantvriendelijke personeel, is innovatie ook een belangrijk aspect dat aan deze samenwerking bijdraagt.

De eerste helft van 2020 was een roerige periode: de corona crisis heeft ons allemaal geraakt. De horeca en evenementen staan stil, de kantoorpanden zijn leeg en de mensen zitten en werken thuis. Gelukkig is er licht aan het einde van de tunnel en beginnen we langzaam maar zeker samen aan een betere toekomst.

Zo hebben wij het afgelopen half jaar hard gewerkt aan onze klantportaal/applicatie. De ontwikkelingen die hierin hebben plaatsgevonden passen perfect in onze (digitale) strategie, om onze relaties van het begin tot het einde te ontzorgen. De vernieuwde versie is het resultaat van de feedback die wij hebben ontvangen van onze relaties.

Wat is er nieuw?
✔️ Multistatus van een container;
✔️ Annuleren van bestellingen tot 36 uur van te voren;
✔️ Bestellen van Knijper opdrachten;
✔️ Rolcontainer bestellen voor uw keetafval;
✔️ Bestellen Bulk orders: zowel de leverantie van bulk producten als het ophalen hiervan.

Wat houdt dit in voor de gebruikers?
Het klantportaal/de applicatie is overzichtelijker en gebruiksvriendelijker geworden.

Instructievideo's
Wij snappen dat verandering soms verwarring op kan wekken. Via onderstaande instructievideo's leggen wij u graag uit hoe u de nieuwe functionaliteiten gebruikt. 

Klik hier voor de instructievideo's. 

Wat gaat er gebeuren?
Op 11 juni tussen 17.30 en 20.30 is het klantportaal/de applicatie geüpdatet. Vanaf dat moment is de oude versie van het klantportaal/de applicatie niet langer bruikbaar en bent u genoodzaakt om in de App Store/Play Store uw applicatie te updaten. Afhankelijk van de instellingen op uw apparaat kan dit ook automatisch al gebeurt zijn. Werkt u niet met de app maar alleen met het klantportaal, dan kunt u gewoon inloggen via de gebruikelijke weg namelijk: https://app.beelen.nl.

Wat gebeurt er met uw account?
Uw bestaande account is nog steeds bruikbaar. Wel kan het zo zijn dat u opnieuw moet inloggen.

Mocht het alsnog niet lukken, klik dan op “Wachtwoord vergeten” en stel een nieuw wachtwoord in via de link die per e-mail word gestuurd.

Wat als ik één of meerdere werken mis?
Mocht het zo zijn dat u één of meerdere werken mist, dan kunt u een e-mail sturen naar klantportaal@beelen.nl. Wij zullen dan zo snel mogelijk de werken opnieuw aan uw account koppelen.

Samenvatting van de te doorlopen stappen

  • Ga naar https://app.beelen.nl of voor mobiel download/update de applicatie;
  • Login met uw e-mailadres en wachtwoord (Uw gebruikersnaam en wachtwoord blijven ongewijzigd).

Vragen?
Heeft u naar aanleiding van deze memo vragen en/of suggesties, dan horen wij dit graag. Neemt u in dat geval contact met ons op via klantportaal@beelen.nl of 088-2600 300. Ook kunt u contact opnemen met uw accountmanager voor de nodige hulp/uitleg.

Terug naar het overzicht